poniedziałek, 25 stycznia 2010

Szklanki z motywem kwiatów

Znalazłam w witrynie szklanki ze starego kompletu, któych nigdy nie używaliśmy i postanowiłam je ozdobić motywami kwiatowymi. Są więc polne kwiaty, krokusy, a nawet kłosy zboża. Niestety zrobiłam tylko jeden komplet zdjęć i okazało się po przeniesieniu na komputer, że nie są one idealnie wyraźne. Fotografowanie szkła to jednak wyższa szkoła jazdy - wie o tym ten, kto choć raz próbował. Ja kombinowałam na wiele sposóbów, podkładając lampę pod szklany stolik, fotografując przy dziennym świetle... ale najlepszy okazał się sposób z oświetleniem wyrobów od góry lampką halogenową. W ten sposób unika się odbicia lampy od szkła, ponieważ użycie jej okazuje się zbędne.











Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...