piątek, 2 kwietnia 2010

Ale jaja...

           Pewnie temat wielkanocny został na wskroś wyczerpany, osobiście obiecuję że ja poruszam go ostatni raz w tym roku. :-) Nie pokazywałam jeszcze jajek styropianowych, które ozdobiłam techniką decoupage. 







          Chciałam się też pochwalić, że portal Cafeart.pl zamieścił mój kurs robienia gąski z masy solnej TUTAJ. Mam nadzieję, że jest on zapowiedzią dalszej współpracy, bo mam w głowie jeszcze wiele pomysłów, którymi chciałabym się podzielić. :-) A gąska - poniżej.


           Wszystkim, którzy mnie odwiedzają, chciałabym życzyć wiele radości i miłości w nadchodzące święta Wielkanocne, niech będą czasem odpoczynku spędzonym w gronie najbliższych. :-)

5 komentarzy:

Koczes pisze...

Jajka fajne:) ja tez kiedyś zdekupazuję jajko:D pozdrawiam.

fredka pisze...

Gąska śliczna , a jaja styropianowe podziwiam , sama nie lubię robić nic na styropianie.
Prosiłaś u mnie na blogu o ściągę na jaja z życzeniami, wklejam Ci linka
http://www.teddys-handarbeiten.de/xostern-t-spruchbandei.htm
Pozdrawiam

MiHu pisze...

Witam serdecznie. Gąska przepiekna. Nikt nie pomyślał, jak szybko i łatwo zrobić wspaniały prezent wiosenny dla bliskiej osoby. Pozdrawiam.

Dana M. pisze...

gąska cudna :))

Monika pisze...

Dziękuję, to miłe. :-) Tak, tą gąskę wymyśliłam na poczekaniu - czasem coś co robimy szybko i spontanicznie okazuje się trafem w 10-tkę!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...