czwartek, 20 maja 2010

"Ale ty się mega nudzisz..."

        Już drugi raz zdarza się mi otrzymać tego typu komentarz:
adiq napisał:
ale ty się mega nudzisz, nie pracujesz czy co??


Drogi czytelniku, bardzo przeszkadza ci to, czym zajmuję się w wolnym czasie, choć nie mam kompletnie pojęcia dlaczego. To moja prywatna sprawa, czym zajmuję się po pracy. Jeśli Ci to nie odpowiada, po prostu tu nie zaglądaj. Jeden jeździ na rowerze, drugi po przyjściu z pracy ogląda telewizor 6 godzin dziennie skacząc z kanału na kanał i zaliczając kolejne seriale, trzeci dlubie w nosie, czwarty...   Mnie nie interesuje kim jesteś i co ty robisz w wolnych chwilach, ale jeśli zamieszczasz takie komentarze, to proszę miej odwagę się podpisać.

7 komentarzy:

Renewarte pisze...

nie przejmuj się ,takich ludzi po prostu zżera zazdrość, że Ty coś robić a oni nie. :)

Unknown pisze...

Dobrze mu dogadałaś ;)

mydelkowapodroz pisze...

Monique
Na takich jak to "byle co"nie powinnas wogole reagowac,szkoda nerwow.
Istnieje kategoria ludzi do ktorych hobby,przyjemnosci i kreatywnosc nie przemawia,ja osobiscie mam dwie znajome,ktore moje mydelkowanie jako"szkoda pieniedzy"traktuja
Rob Kochana swoje pieknosci,stawiaj kretywne wyzwania i niech "innych"zrzera i dobrze im tak.
Sloneczka zycze i mam nadzieje,ze niedotyka Cie ta zwariowana niepogoda

bosastopka pisze...

Witam, podglądam Twój blog od jakiegoś czasu i muszę w końcu napisać: piękne rzeczy tworzysz!!! I nigdy z pasji swojej choć nie wiem jak dziwna by była nie rezygnuj. Bo życie bez zainteresowań, pasji jest po prostu wegetacją.
Pozdrawiam cieplutko!

Danka M. pisze...

Ciekawe co by ten anonim napisał na moim blogu ... u mnie ,,pierdołka na pierdołce,, ... do tego 4 blogi mam - ja to się chyba mega nudzę:)

Przeczytaj sobie u mnie na ,,przemyśleniowym,,blogu post o głupocie ... kiedyś się przejmowałam teraz już nie teraz potrafię grzecznie odpowiedzieć choć czasem nie warto ... kto ma ciasny umysł nie zrozumie.

Róbmy to co lubimy!
Podobają mi się Twoje figurki ... pozdrawiam:)

Cérie pisze...

Nie przejmuj się, u mnie też pojawiały się swego czasu takie paszkwile. Myślałam nawet o kasowaniu bloga, ale zaczęłam patrzeć na to z dystansem i trwam w swojej "mega nudzie" po dziś dzień. Pozdrawiam. (((:

Pasje Celi pisze...

Podziwiam! Nie odpowiadaj na posty antypokrewnych dusz. Zrozumie Cie tylko ktoś o " takich samych klimatach. Ja słysze ,że wciaż bawię się w przedszkole, a co nie mogę. Pozdrawiam, zaprasza,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...