środa, 12 stycznia 2011

Zamówienie specjalne

        Przed świętami powstały też dwa pudełka na zamówienie pewnych nowożeńców. Wierzch miał być ozdobiony zdjęciem rodziców, od spodniej strony miało być zdjęcie Pary Młodej. Pudełka są z cienkiej sklejki, są dość delikatne i to ograniczało większe szlifowanie i wszelki nacisk. Wierzch i spód wieczka ozdobiłam zgodnie z życzeniem zdjęciami, dodałam kilka motywów serwetkowych i cieniowania. Owal dolnej części pudełka ozdobiłam też serwetką (chyba wreszcie doszłam do wprawy w oklejaniu dużych powierzchni). Dodałam też wstążeczkę, a na drugim aksamitkę z kokardką - bardzo odmieniają i dodają uroku.







3 komentarze:

Kasia z Różności pisze...

Śliczne! Fajny pomysł :)

Anna Kowal pisze...

piękne pudełka - i ogromnie podoba mi się pomysł ozdabiania aksamitką!

Monika pisze...

Dziękuję! Mi też ozdabianie wstążeczką przypadło do gustu, stanowi piękne wykończenie każdej pracy decoupage.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...