poniedziałek, 25 kwietnia 2016

Uwaga! Mega zabawa!

Uwaga!
Kochani! Ogłaszam zabawę, w której do zgarnięcia jest do wyboru jedna z owiec (dziewczynka lub chłopiec). Wystarczy spełnić następujące warunki:
1. Polubić stronę/ blog "Art Shaker by Monique". 
2. Udostępnić ten post z zabawą na swoim profilu.
3. Pod postem napisać, którą zabawkę wybieracie oraz za co lubicie wiosnę - można własnymi słowami, cytatem z wiersza, linkiem do piosenki - dowolnie.
Rozstrzygnięcie zabawy - 31.05.2016. Zabawa trwa jednocześnie na FB i na blogu.Wystarczy wziąć udział w jednym z tych miejsc.


2 komentarze:

Iwona pisze...

Witaj Moniś :-) ależ dawno Cię nie było, fajnie, że jesteś i to z prezentami ;-)
"Dla mnie wiosna to początek ... uwielbiam jej szukać i robię to od dziecka, zawsze zabierałam młodszych ode mnie z naszej rodziny i szłam szukać jej znaków w lesie i na łące :-)Kocham patrzeć jak roślinki budzą się do życia ... i zawsze z sąsiadami czekamy na bociana, gniazdo mamy wspólne ;-) kto go pierwszy zobaczy szybko dzwoni do innych."
Pozdrawiam Cię cieplutko

Asia Tworzy pisze...

Wpisałam się na fb.
Owce na wiosnę - to jest to! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...