wtorek, 20 marca 2012

Wyróżnienie od Zuzanny

           Zuzanna od Aniołów czyli właścicielka zuzAniołów podarowała mi wyróżnienie:

Ogromną sprawiła mi tym samym radość, bo to moje pierwsze tego typu docenienie. Bardzo Ci dziękuję! Po prostu miałam 'banana" na ustach przez cały dzień! :-)

        Zasady nakazują przekazanie tegoż wyróżnienia 5 osobom, które spełniają warunek - ilość obserwatorów nie przekracza 200. Tym samym ja nagradzam kobietki, które są wszechstronnie utalentowane jak ludzie renesansu: dekupażują, szyją, wykonują frywolitki, czasem podzielą się też wspaniałym przepisem kulinarnym a nawet własnymi przemyśleniami i wierszem! Mało tego, mogą jeszcze nie raz nas zaskoczyć czymś nowym :-) Koniecznie do nich zajrzyjcie, są to
1. Konkata
2. Fredka
3. Gabarte

Dziękuję dziewczyny za Wasze pełne ciepła i inspiracji blogi! 

9 komentarzy:

Anstahe pisze...

Gratuluję! NIech to wyróżnienie motywuje Cię do dalszej pracy.

Anstahe pisze...

Gratuluję! Niech to wyróżnienie motywuje Cię do dalszej pracy.

Katarzynka pisze...

Moniczko serdecznie Ci gratuluję :) Zasłużyłaś po stokroć :)
Dziękuję Ci za przekazanie wyróżnienia dla mnie! Bardzo się cieszę, że tak mnie ciepło odbierasz i jest to dla mnie niesamowita radość :D
Jeszcze raz ogromne dzięki :*

Qra Domowa pisze...

GRATULUJE...I PIEKNY TEN CHUSTECZNIK W RÓŻYCZKI:))

Asica pisze...

gratuluję wyróżnienia :)

Art shaker by Monique pisze...

Dziękuję! :-))

Dana M. pisze...

Dziękuję Monique za wizyty, za ciepłe słowa, za wirtualny uśmiech... no i oczywiście za wyróżnienie :))

kryska pisze...

Gratulacje:)

zapach piwonii pisze...

Gratuluje wyróżnienia,to bardzo miły
gest.Dziękuje za wizytę u mnie ,w ogrodzie mam 9 gatunków piwonii kocham je nawet za liście,które utrzymują się cały sezon ,tworząc zielona rozetę.Pozdarwiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...